۱۳۹۲ اسفند ۲۵, یکشنبه

معرفی و فروش محصولات استارمکس

دوستان گرامی در این مقال به معرفی ریسیوری از برند استارمکس میپردازم که عنوان ارزانترین ریسیور لینوکسی بازار ایران را با خود بدوش میکشد . 
استارمکس ایکس 50 فول اچدی 
ریسیوری تک تیونره از تولیدات برند معروف استارمکس . با ظاهری کاملا مشابه استارمکس 200 دارای 3 جایگاه USB  - امکان اتصال به اینترنت از طیق LAN - WIFI  - 3G -  با امکان بازگشائی کانالهای کارتی بمدت یکسال از طریق اینترنت و مهمتر از همه دارای سیستم عامل لینوکس و امکان نصب نرم افزار و پلاگین های مختلف . کیفیت تصویر این مدل زبانزد کلیه دوستداران این برند میباشد . 
one tuner sharing
3G
internet browser
IP camera
YouTube
Internet Radio
many famous channels through IPTV
showtime
ART
Abudhabi sport , many others ..
big number of channels ..
dobratech MENU

*******************************************************************************

معرفی و فروش
استارمکس 100 سوپر با وایفای 
این مدل از محصولات استارمکس ریسیوری است دو تیونره با امکان بازگشائی کانالهای کارتی بمدت 15 ماه از طریق شیرینگ هوایی و یکسال از طریق شیرینگ اینترنتی . بهمراه این دستگاه یک عدد USB WIFI جهت سهولت اتصال به اینترنت ارائه شده است . همچنین این مدل امکاناتی چون IP TV - GOOGLE MAP - WEATHER FORECAST  .... را در اختیار خریدار میگذارد .  

*********************************************************************************
معرفی و فروش 
استارمکس 5050 فول اچدی 
این مدل تک تیونره بوده و  فاقد شیرینگ رایگان اینترنتی است لیکن برایگان پکیج دیجی ترک در مسیر یوتلست W3A را بازگشائی میکند . امکان اتصال به اینترنت را داراست و خریدار با استفاده از سیسیکم میتواند کانالهای کارتی را مشاهده نماید . از ویژگیهای برجسته این مدل امکان پخش کلیه فرمتهای تصویری و صوتی همچون MKV - MP3 - MPEG و.... است . همچنین لذت مشاهده زیر نویس فارسی فیلمهای دارای این امکان را نیز برای خریداران در دسترس میگذارد .  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر